Wiemy, że zakup najlepszego zestawu słuchawkowego dla konkretnego call center lub pracy biurowej może być bardzo przytłaczającym i zaangażowanym zadaniem. Na rynku jest tak wiele ofert i można łatwo się w tym wszystkim pogubić. Jeśli chcemy podjąć świadomą i rozsądną decyzję o zakupie słuchawek dla swoich pracowników, należy najpierw dokładnie przyjrzeć się temu, czego potrzebują agenci i jaki typ zestawu słuchawkowego call center zadziała dla nich najlepiej.
Oczywiście należy również wziąć pod uwagę budżet. Zestawy słuchawkowe z naszej listy oferują najlepszy stosunek jakości do ceny, do konkretnych potrzeb pracy na słuchawkach.
Najlepszym sposobem, aby dowiedzieć się, który zestaw słuchawkowy działa najlepiej, jest wypróbowanie go. Mamy nadzieję, że nasza lista 5 najlepszych zestawów słuchawkowych dla call center i kryteria zakupu ułatwią Ci podjęcie decyzji.
Najlepsze dla: Recepcje i miejsca z dużą ilością połączeń przychodzących
Praca z bezprzewodowym telefonem DECT
Ten dyskretny zestaw słuchawkowy firmy Plantronics to wyjątkowa alternatywa dla nieporęcznych słuchawek ręcznych. Produkt jest dostarczany z pałąkiem na głowę i uchwytem za ucho. Pozwoli to pracownikom dostosować go do swoich preferencji noszenia oraz cieszyć się swobodą podczas rozmów, korzystając z bezprzewodowego rozwiązania bez potrzeby użycia rąk.
Zestaw słuchawkowy Plantronics C565 jest wyposażony w mikrofon na przedłużonym wysięgniku, który dodatkowo pomaga wyeliminować hałas otoczenia. Duży zasięg (do 50m w pomieszczeniach zamkniętych) pozwoli na zdalny odbiór każdego połączenia na obiekcie.
EPOS / Sennheiser SC 660 USB (opcja premium)
Najlepsze dla: Słuchawki popularne w sektorze bankowości ze względu na jakość połączeń i Długotrwałe zużycie wirtualne call center
Praca z komputerem i aplikacjami do rozmów typu Teams / Zoom
Zestaw słuchawkowy SC 660 USB Epos/Sennheiser to przewodowy, dwuuszny zestaw słuchawkowy klasy Premium dla profesjonalistów, wymagających bezkompromisowej jakości dźwięku w Call Center. Przenaczony do współpracy z komputerami idealnie sprawdzi się w środowiskach wykorzystujących systemy Unified Communication z użyciem takich aplikacji jak Microsoft Teams
Elementy wykonane ze stali nierdzewnej i szczotkowanego aluminium tworzą ekskluzywny i elegancki design oraz pozytywnie wpływają na wytrzymałość mechaniczną konstrukcji.
Najlepsze dla: Integracji wielu urządzeń (komórka, telefon na biurko, komputer) z jedną słuchawką.
Praca z komputerem, telefonem na biurko oraz telefonem komórkowym
Zestaw Yealink WH66 to cała stacja robocza, która daje Twoim agentom elastyczność w podłączaniu różnych urządzeń i zarządzaniu nimi wszystkimi w jednym miejscu. Kompatybilny z Microsoft Teams, urządzeniami Bluetooth oraz najpopularniejszymi na rynku telefonami IP Yealink. Zestaw Yealink WH66 pozwala na zarządzanie połączeniami telefonicznymi, łączenie się z wieloma urządzeniami (telefon stacjonarny / telefon komórkowy / komputer) oraz bezprzewodowe ładowanie telefonu komórkowego. Może także pełnić rolę zestawu głośnomówiącego.
Otrzymasz 120 metrowy zasięg bezprzewodowy DECT i 8 ciągłych godzin rozmów. Stacja robocza dodatkowo jest wyposażona w kilka funkcji redukcji szumów, w tym standardową opcję, która dostosowuje tryb wyciszenia w oparciu o pozycję twoich słuchawek.
Najlepsze dla: Praca mobilna, jazda samochodem, praca zdalna
Praca z telefonem komórkowym
Zdecydowanie najlepsza słuchawka Bluetooth do współpracy z telefonem komórkowym. Dyskretna konstrukcja przeznaczona dla profesjonalistów biznesowych wymagających najlepszej jakości dźwięku i redukcja hałasu z otoczenia mikrofonu. Jest to idealne rozwiązanie do prowadzenia rozmów przez telefon komórkowy. Mikrofon słuchawki filtruje szumy i poprawia transmisję głosu oraz automatycznie dostosowuje i optymalizuje dźwięk w zależności od hałasu z otoczenia.
Najlepsze dla: Wdrażania dużych projektów z branży komunikacji głosowej przy utrzymaniu idealnego stosunku jakości do ceny
Praca z telefonami stacjonarnymi, komórkowymi, komputerami
Potrzebujesz jeszcze jednej tańszej opcji?
Jeśli dopiero zaczynasz działalność call center lub chcesz dać swoim agentom zestaw słuchawkowy, którego mogą używać w domu [jeśli Twój zespół jest hybrydowy] zestaw call center Platora będzie bardzo dobrym wyborem. Słuchawki te mają bardzo dobrą redukcję hałasu z otoczenia i nadadzą się do pomieszczeń z dużą ilością pracowników jak i do pracy w obecności domowników.
Dzięki uniwersalnemu złączu QD słuchawki Platora współpracują ze wszystkimi urządzeniami do komunikacji głosowej. Wystarczy dobrać odpowiedni kabel przyłączeniowy i łatwo możemy podłączyć zestaw do wybranego telefonu stacjonarnego, komórkowego lub komputera.
Zobacz artykuł na temat wyboru słuchawek call center: |